    From: Daniel <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwod
    Date: Tue, 07 Jan 2003 10:05:49 +0100

    Witam

    Problem dotyczy rozwodu. Przegladnalem archiwum i znalazlem pare
    postow, z ktorych dowiedzialem sie pewnych informacji, ale nie do
    konca. Moja sprawa (chyba jak kazda) jest bardzo specyficzna.
    Jest mloda dziewczyna, ktora pare miesiecy temu wziela nieprzemyslany
    slub. Okazalo sie to totalna pomylka. W zwiazku z tym mam pytanie.
    Jakie sa szanse do dostanie go w ogole, ile to trwa, ile kosztuje i
    jak najlepiej sprawe potoczyc. Oczywiscie nie bedzie zadnego podzialu
    majatku (o ile to ma jakis znaczenie) - wszystko zostaje mezowi, nie
    ma dzieci, itd. Maz jest jak najbardziej przeciwny temu. Chodzi tylko
    o to aby dziewczyna byla wolna i sprawa potoczyla sie jak najmniejszym
    kosztem psychicznym i czasowym...

    pozdrawiam

    Daniel