  • 11. Data: 2018-05-21 22:32:48
    Temat: Re: Roztargniony (?) strażnik miejski
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nagrania to pewnie co najmniej dwa tygodnie. Ale czego wy się
    > spodziewacie zobaczyć na tym monitoringu? Za każdym razem jak kogoś
    > poszukują to wrzucają to samo zdjęcie z monitoringu przedstawiające
    > kartofla w czapce robione deską do prasowania, a wy myślicie, że będzie
    > widać 100?

    Nie musi, ale może być widac. Natomiast bez nagrań na 100% nie będzie, nie?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-05-21 22:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Na to chyba wychodzi.

    Tylko ciekawe jak mąż tłumaczy to swoje zapomnienie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 13. Data: 2018-05-21 23:01:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie musi, ale może być widac. Natomiast bez nagrań na 100% nie będzie, nie?

    Szansa jest, ale raczej nikła. Jeśli chodzi o kasę to raczej skórka nie
    warta wyprawki. Chyba że strażnik z roztargnienia uczynił dodatkowe
    źródło zarobku i chcemy żeby poniósł za to odpowiedzialność.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-05-21 23:50:41
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj FEniks, 21 maj 2018 w
    news:5b02b3f9$0$31360$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Mąż nieprawidłowo zaparkował w centrum miasta (miejsce było fatalnie
    > oznakowane, ale mniejsza z tym). Natychmiast podszedł strażnik
    > miejski i po krótkiej dyskusji wlepił mandat w wysokości 100zł. Mąż
    > od razu zapłacił gotówką. W zamian otrzymał - jak sądził -
    > pokwitowanie. A w domu zonk! - okazało się, że to nie pokwitowanie a
    > mandat kredytowy. Napisał do straży miejskiej, a ci w odpowiedzi
    > ostrzegają przed karą za pomówienie.
    >
    > Czy jest jakakolwiek szansa wygrać coś takiego? Mąż nie chce
    > odpuścić. Jedynym świadkiem jest nastoletnia córka.
    >
    > Ewa

    Nie wiem czemu nikt nie zaproponował tego, co bym zrobił na jego miejscu.
    Od razu po zdarzeniu pojechałbym do siedziby SM i poprosił o wskazanie
    który, to operował w tym miejscu w tym czasie. Potem bym się do niego
    udał i wprost powiedział o pomyłce oraz grzecznie poprosił o pokwitowanie
    zapłaty mandatu. W razie odmowy myślałbym co dalej.

  • 15. Data: 2018-05-22 00:01:07
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 21 maj 2018 w
    news:5b033f31$0$689$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > się do niego udał i wprost powiedział o pomyłce oraz grzecznie
    > poprosił o pokwitowanie zapłaty mandatu. W razie odmowy myślałbym co

    No, wcześniej chyba bym sprawdził, czy nazwanie przy świadkach strażnika
    miejskiego złodziejem jest ścigane z urzędu (na służbie, po)

  • 16. Data: 2018-05-22 02:15:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-21, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > udał i wprost powiedział o pomyłce oraz grzecznie poprosił o pokwitowanie
    > zapłaty mandatu. W razie odmowy myślałbym co dalej.

    Trochę już na to z poźno.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-05-22 09:25:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 23:50, pueblo pisze:
> [...]
    > Od razu po zdarzeniu pojechałbym do siedziby SM i poprosił o wskazanie
    > który, to operował w tym miejscu w tym czasie.

    Nie jest to problemem, ponieważ numer strażnika jest na mandacie.

    > Potem bym się do niego
    > udał i wprost powiedział o pomyłce oraz grzecznie poprosił o pokwitowanie
    > zapłaty mandatu. W razie odmowy myślałbym co dalej.

    Niestety strażnik "operuje" 300km poza naszym miejscem zamieszkania.

    Ewa

  • 18. Data: 2018-05-22 09:25:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 22.05.2018 o 00:01, pueblo pisze:

    > No, wcześniej chyba bym sprawdził, czy nazwanie przy świadkach strażnika
    > miejskiego złodziejem jest ścigane z urzędu (na służbie, po)

    Nikt jeszcze nikogo tak nie nazwał.

    Ewa

  • 19. Data: 2018-05-22 09:27:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Tylko ciekawe jak mąż tłumaczy to swoje zapomnienie...?

    Nadruchliwy dwulatek jest dostatecznym dla mnie wytłumaczeniem.

    Ewa

  • 20. Data: 2018-05-22 09:28:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 23:01, Shrek pisze:

    > Szansa jest, ale raczej nikła. Jeśli chodzi o kasę to raczej skórka
    > nie warta wyprawki.

    Też tak sądzę.

    Ewa