  • 1. Data: 2003-10-29 10:57:20
    Temat: Rozlicznie współmałżonków
    Od: "MM" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczące wspólnego rozliczenia małżonków co do ulgi budowlanej
    i remontowej. Chciałbym zasięgnąć informacji na temat tego czy, staż
    małżeński ma w tym wypadku jakieś znaczenie (poniżej roku), i czy własność
    budynku należącego do żony przechodzi automatycznie na współmałżonka na
    podstawie czego zarówno jedno jak i drugie mogłoby dokynywać odliczeń w
    rocznym zeznaniu podatkowym.

    Będę wdzięczny za wszelką informację.

  • 2. Data: 2003-10-29 12:01:03
    Temat: Re: Rozlicznie współmałżonków
    Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i remontowej. Chciałbym zasięgnąć informacji na temat tego czy, staż
    > małżeński ma w tym wypadku jakieś znaczenie (poniżej roku),

    z tego co sie orientuje to trzeba byc malzenstwem caly rok podatkowy aby móc
    się wspolnie rozliczac...czyli od stycznia...do grudnia danego roku
    A.