  • 1. Data: 2003-10-29 09:16:40
    Temat: Prawo autorskie - a film amatorski
    Od: "Adam Raczkowski" <a...@d...pl>

    Witam!!!
    Mam pytanie - czy amatorski utwór audiowizualny (film wideo), który
    stworzony był przy pomocy filmowca amatora celem wzięcia udziału w konkursie
    ogólnopolskim - podlega pod ustawę o prawie autorskim? Chciałbym nadmienić,
    że film powstał w 1995 roku.

    Adam R.

  • 2. Data: 2003-10-29 09:30:28
    Temat: Re: Prawo autorskie - a film amatorski
    Od: Arek <a...@e...net>

    Adam Raczkowski rzecze:

> [...]
    > ogólnopolskim - podlega pod ustawę o prawie autorskim? Chciałbym nadmienić,

    Tak.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2003-10-29 09:35:19
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bno0hp$g30$1@korweta.task.gda.pl>, Adam Raczkowski wrote:
> [...]
    > ogólnopolskim - podlega pod ustawę o prawie autorskim? Chciałbym nadmienić,

    Jak najbardziej podlega.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-10-29 11:04:12
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-29 10:16 Adam Raczkowski napisał(a):

> [...]
    > ogólnopolskim - podlega pod ustawę o prawie autorskim? Chciałbym nadmienić,

    Tak, do 70 lat od śmierci ostatniego z twórców.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)