  • Data: 2004-04-15 14:03:08
    Temat: Rozczenia do domeny
    Od: "Virus" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    dwa lata temu zarejestrowalem sobie (i dla siebie) domene. Dla przykladu
    powiedzmy S45.pl. Obecnie, pewna firma tworzy jakis projekt z taka nazwa (sama
    zas nazywa sie inaczej, np. jabuszko s.a. W Urzedzie Patentowym zastrzegli
    nazwe s45 (kilka miesiecy temu). Zarejstrowali nazwe s45.com.pl i przyszli do
    mnie mowiac "chcemy s45.pl". Robia to delikatnie i kulturalnie (proponuja
    odkupienie). Oczywiscie rozmowy sie przeciagaja ze wzgledu na wycene. Pytanie
    jednak moje jest takie. Czy w razie "zerwania" rozmow moga ja przejac na drodze
    sadowej? Dla ulatwienia powiem ze usługę ktora ja swiadcze pod ta nazwa jest
    zblizona do tego samego co beda robic i oni....

    pozdrawiam
    virus