    From: "Piotr Matulewicz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Roszczenie z umowy przedwstepnej
    Date: Thu, 21 Feb 2013 19:11:10 +0100

    Witam,

    Zamierzam kupic dzialke spisujac umowe przedwstepna z terminem umowy
    ostatecznej do 1 roku, zadatkiem i wpisem rosczenia wykonania umowu do KW.
    Na ile taka konstrukcja uchroni mnie w przypadku smierci sprzedajacego przed
    podpisaniem umowy ostatecznej.
    Jezeli do terminu spisania umowy ostatecznej spadkobiercy nie spisza ze mna
    umowy ostatecznej to bede musial ich sobie ustalic i do kazdego z osobna
    wystapic o zwrot przypadajacej mu czesci zadatku (w podwojnej wysokosci
    oczywiscie) a w przypadku odmowy z kazdym z osobna sie sadzic?
    Czy w przypadku przeciagajacej sie sprawy spadkowej pozostanie mi czekanie
    na jej zakonczenie czy bede mial jakies inne mozliwosci dzialania?

    Pozdrawiam,
    Piotr