    From: Bejo <bejo3@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z Neo+
    Date: Tue, 20 Sep 2005 01:17:59 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@ack165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chcialem zrezygnowac Neostrady+, na umowie (a wlasciwie aneksie) z TPSA
    mam date zgloszenia zamowienia i podpisania umowy listopad 2004, jednak
    instalacja uslugi odbyla sie dopiero w styczniu 2005 roku i wg. Pani z
    infolinii dopiero w styczniu 2006 moge zrezygnowac.

    Sprawa jednak nie jest taka prosta, poniewaz w listopadzie 2004 roku
    tylko przenosilem neostrade z jednej lini na druga (ten sam lokal, ten
    sam abonent) i mialo to potrwac kilka dni... Potrwalo jednak do stycznia
    2005, a w miedzyczasie korzystalem z Neo+ podpietaj oczywiscie do starej
    lini. W styczniu zlozylem w TPSA reklamacje i troche na nich
    pokrzyczalem i okazalo sie, ze jednak mozna w kilka dni przeniesc Neo+
    na inna linie i nawet zlikfidowac stara linie (podanie o to skladalem
    razem z podaniem o przeniesienie Neo+).

    Podczas podpisywania ferelnego aneksu Pan w telepunkcie zapewnil mnie,
    ze umowa wygasnie w listopadzie 2005 roku i zeby bylo smieszniej
    zaprosil mnie nawet na wrzesien 2005 w celu ewentualnego przedluzenia
    umowy (czyli podpisania kolejnego aneksu).

    Zlozylem w tej sprawie reklamacje w TPSA i na razie czekam na ich
    opowiedz, jednak wczesniej chcialem wczesniej poznac opinie szanownych
    grupowiczow na temat tego, jak w swietle prawa wyglada moja sytuacja.
    Nie jestem pewien, ale zdaje sie ze zapewnienia sprzedawcy w telepunkcie
    sa oferta handlowa, a wiec mozna powiedziec, ze sprzedana mi usluga jest
    niezgodna z opisem i co za tym idzie "prawo jest po mojej stronie"?

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo