  • 1. Data: 2002-10-11 19:42:09
    Temat: ..:: Rewaloryzacja - POMOCY ::..
    Od: "Almanah" <a...@i...pl>

    Jak zrewaloryzowac kwote 200.000zl starych zlotych otrzymanych w roku 1978
    za wywlaszczenia nieruchomosc (nieslusznie), ktora zwrocono w 2002r. Kwote
    ta musze zwrocic, naturalnie zrewaloryzowana. Jak to wyliczyc? Czy istnieje
    jakis wzor lub program do takich obliczen?
    Z gory BARDZO dziekuje za odpowiedz.

    Almanah

  • 2. Data: 2002-10-11 22:23:04
    Temat: Re: ..:: Rewaloryzacja - POMOCY ::..
    Od: "Realista" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Almanah" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ta musze zwrocic, naturalnie zrewaloryzowana. Jak to wyliczyc? Czy
    istnieje
    > jakis wzor lub program do takich obliczen?

    Ostatnio czytałem o gościu co składał na mieszkanie (miał pełny wkład) czyli
    jakieś 40.000 złotych (starych)
    Teraz spółdzielnia chce mu zwrócić zrewaloryzowaną kwotę - 6pln czyli 50%
    więcej.
    Oddaj im 300.000zł czyli 30pln.
    Nie dajim się wciągnąc w aktualną wycenę rzeczoznawcy.

    PS: Napisz jak się skończyło?

  • 3. Data: 2002-10-11 23:21:52
    Od: "Almanah" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Realista" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej.
    > Oddaj im 300.000zł czyli 30pln.
    > Nie dajim się wciągnąc w aktualną wycenę rzeczoznawcy.

    Nalezy jednak dodac ze oni sa mi winni czynsz za ponad 20 lat uzytkowania i
    ta sume tez musze jakos wyliczyc.

    Almanah

    PS Raczej nie napisze jak to sie skonczylo, bo to troche potrwa (jak to bywa
    w naszym panstwie).