  • 1. Data: 2002-10-12 01:13:50
    Temat: Co to wlasciwie jest ten wapark
    Od: "wish" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Zostalem dzisiaj obdarowany kwitkiem na 50zl za to ze sie spoznilem 10 minut
    z parkomatem. Jak narazie nie zamierzam placic. Czy ktos moglby mnie
    skierowac do zrodel tlumaczacych konsekwencje mojego niecnego postepowania?
    Co wapark moze, na jakiej podstawie, w teorii i w praktyce? Jesli to bylo na
    FAQ grupy (wcale by sie nie zdziwil :)) to prosilbym o link do tegoz.

    pozdr.
    Piotr Turek

    P.S. Slyszalem ze cala ta instytucja tak naprawde jest nielegalna i nie ma
    prawa wogole pobierac jakichkolwiek oplat :).

  • 2. Data: 2002-10-12 20:47:07
    Temat: Re: Co to wlasciwie jest ten wapark
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    bleeeeeeeeeee, Wapark ma podpisana umowe z wladzami miejskimi , ta cala
    "nielegalnosc" to tylko wymysl samorzadowcow, bo wladze lokalne duzo na tym
    traca ,gdyz interes okazal sie wcale trefnY:) a co do tej kary , to trzeba
    placic...nic dodac nic ujac...:)

  • 3. Data: 2002-10-13 07:36:49
    Od: "laik523" <l...@w...pl>

    nonsens
    a za to że złamałeś nogę i się spóźniłeś też masz płacić ?
    idź i przeczytaj uchwałę rady miejskiej w rej sprawie lub regulamin
    parkowania jeżeli uchwała do niego odsyła.

  • 4. Data: 2002-10-13 08:50:49
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "laik523" wrote:
    > nonsens
    > a za to że złamałeś nogę i się spóźniłeś też masz płacić ?

    Nonsensem jest takie tlumaczenie. W tym przypadku podstawa sa kryteria
    obiektywne - jest oplata czy jej nie ma. Tlumaczenie spoznienia nikogo nie
    obchodzi, bo to jest nierealne - w ten sposob tlumaczylby sie kazdy
    upomniany kara.

    spider

  • 5. Data: 2002-10-13 09:46:00
    Od: "Art" <s...@p...onet.pl>

    Mozesz zgodnie z trescia wezwania odwolac sie od niego. Jesli byl to losowy
    przypadek i przekroczenie nie bylo zbyt duze w stosunku do wykupionego czasu
    istnieje 90% szansa ze wezwanie zostanie anulowane.