    Date: Fri, 2 Sep 2022 09:51:05 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: KIKI <a...@a...com>
    Subject: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?

    Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    https://twitter.com/Reuters/status/15653073374721802
    33

    Ja wiem, że to się tak nie da, no bo trzeba by się cofnąć do czasów
    Imperium Romanum, kolonializmu niektórych krajów zachodnich i płacić
    wstecznie.

    Ale czy to nie jest tak, że ostatnio Niemcy chciały za przeproszeniem
    wyruchać pół europy na gazie na NS1 i NS2 robiąc nieformalne
    porozumienie z Rosją przeciw nam? Przecież od razu było wiadomo jak się
    to skończy, że te nitki z gazem staną się bronią.
    Niemcy chciały w białych rękawiczkach wydymać pół europy przy okazji
    zbrojąc Rosję, dostarczając technologie militarne.
    Nawet teraz Niemcy jakby bały się kompromatów na najwyższych polityków
    niemieckich, którzy nawet sprzedali własny kraj.

    Teraz Niemcy ogłosiły modernizację armii za 100 miliardów euro i pewnie
    za ileś lat kogoś napadną.