  • 1. Data: 2002-01-28 12:14:56
    Temat: Renta rodzinna i urlop dziekański
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    ZUS wstrzymał mi wypłatę RR podczas pobytu na
    urlopie dziekańskim. Napisali, że wstrzymują bo jestem
    na "bezpłatnym urlopie". Czy ktoś wie o co chodzi?
    Jaka ustawa? Myślałem, że student na dziekance oficjalnie
    dalej się uczy (może nawet zdawać egzaminy).

    Ako

  • 2. Data: 2002-01-29 08:31:21
    Temat: Re: Renta rodzinna i urlop dziekański
    Od: "YazZ" <y...@b...gnet.pl>

    "Ako" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Jaka ustawa? Myślałem, że student na dziekance oficjalnie
    > dalej się uczy (może nawet zdawać egzaminy).

    Musisz być na _zdrowotnym_ urlopie dziekańskim, sprawdzone - miałem to
    samo i w porę odwiedziłem lekarza ;-) Wtedy będziesz otrzymywał normalną
    RR

    Pozdro
    Yazz

  • 3. Data: 2002-01-29 08:50:02
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Użytkownik "YazZ" <y...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    [...ciach...]
    > Musisz być na _zdrowotnym_ urlopie dziekańskim, sprawdzone - miałem to
    > samo i w porę odwiedziłem lekarza ;-) Wtedy będziesz otrzymywał normalną
    > RR

    Tak przypu_szczałem. Dzięki

    Ako