    From: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Renta => ZUS
    Date: Tue, 19 Aug 2003 13:28:18 +0200

    Witam

    Mam krotkie pytanie o mozliwosc powtornego ubiegania sie o rente.

    Najpierw jednak nieco szczegolow. Otoz, matka ma dyskopatie. W
    1993 roku miala operacje. W efekcie miala przyznana, kilkakrotnie
    przedluzana rente okresowa. W 1999r. lekarz-orzecznik, pomimo ze
    stan zdrowia matki wcale sie nie poprawil (wrecz pogorszyl), uznal ja
    za zdolna do pracy, co skutkowalo tym, ze ZUS nie przedluzyl renty
    okresowej. Sprawa trafila pozniej do Sadu, ktory podtrzymal decyzje
    ZUS-u.

    Jako, ze w ciagu tych 4 lat, stan zdrowia matki ciagle sie pogarsza,
    chce ponownie wnioskowac o przyznanie swiadczenia rentowego.
    Czy w zwiazku z opisana wyzej sytuacja sa jakies prawne
    przeciwskazania ku temu?

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas