    From: "rusio" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rekojmia - pytanie / problem [?]
    Date: Thu, 13 Jun 2002 20:34:28 +0200

    Witam!
    Mam w Idei Panasonica GD93. Telefon byl juz 4 razy w naprawie - ciagle
    sie resetowal. Za kazdym razem cos wymieniali, ale telefon nie dziala nadal
    tak jak powinien. Jak oddalem go po raz 5, to powiedzieli ze telefon jest
    sprawny ! Co mam teraz zrobic? Serwis potrzymuje swoja teorie, telefon jest
    niesprawny, a gwarancja konczy sie za 2 tygodnie! Najdziwniejsze jest to, ze
    w testach wychodzi wszystko ok, wiec zaden rzeczoznawca chyba nie pomoze.
    Gdzie sie moge odwolac? Co robic...???

    Napiszcie bo jestem bezradny!

    Pozdrawiam!