    From: " Lechu545454" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: @@ Rekojmia @@ Prawo konsumenta @@ prosze o pomoc.
    Date: Sat, 2 Apr 2005 14:03:40 +0000 (UTC)

    Witam. Mam taki przypadek i prosze o pomoc.
    Kupiłem w czwartek tj.31,03 telefon stacjonarny (przenośny. Wieczorkiem
    rozpakowalem podłaczyłem i zaczalem ladowac 15 godzin baterie bo tak było
    napisane w instrukcji, tzw:formatownie.I tak tez zrobilem. Przyszedł piatek
    wieczor i zaczalem go testowac sprawdzac. W instrukcji jest napisane od 30m
    do 300m. Kiedy szedłem pietro niżej do innego pokoju byl juz b slaby
    zasieg. rozmawiac mozna bylo ale byly przerwania i jakosc polaczenie bardzo
    mnie nie zadawalala. Ogólnie piszac jestem bardzo niezadowolony z towaru.
    Dzisiaj poszedłem oddac ten tel. Uplyneły 3 dni. Pan w dziale reklamacji
    powiedzia ze NIE odda mi pieniedzy nie moge tez wymienic sztuke za sztuka
    ani nie moge dopłacic na inny lepszy model TYLKO moze mi go przyjac na
    gwarancji.Gwarancja oczywiscie byla podbita przy zakupie.
    I teraz pytam:
    Czy mogł tak zrobic?
    Czy nie mam prawa oddac towaru przed uplywem trzech dni jesli nie jestem z
    niego zadowolony?

    Prosze Was o pomoc.

    Pozdrawiam

    ps. Jest to Makro w Poznaniu.