    From: "Beny" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - do kogo sie mam udac?
    Date: Mon, 14 Jan 2002 15:19:26 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@chello062179029211.chello.pl

    Witam,
    Zaczne wszystko po kolei:
    11.01 kupilem w kiosku POPkarte o wartosci 100zl. W domu zrapalem zdrapke
    zadzwonilem pod *111, wpisalem numer a tam pani "wprowadzony kod jest
    nieprawidlowy". Probowalem wpisac z 10 razy. Wkoncu dalem spokoj i udalem
    sie do kiosku gdzie ja kupilem. Pan mi na ta sytuacje ze on nie uwzgledni
    reklamacji bo on nie ma komu tego relamowac! Dal telefon do przedstawicila
    IDEI. Poszedlem do domu i zadzwonilem do niego. Gosc zebym udal sie do Biura
    Obslugi Klienta. Wiec dzis tj. 14.01 poszedlem do BOKu, a pani sprawdzila
    karte i... mowi ze karta zostala uzyta 9.01 (ja kupilem 11.01 ogginalnie
    zapakowana ze zdrapka) i zebym napisal do Dzialu Reklamacji POP "skarge",
    ktore jak podkreslila nie jest REKLAMACJA!! Napisalem skarge i pytam gdzie
    mam reklamowac. Ona ze w miejscu gdzie kupilem! Poszedlem tam i mowie co i
    jak, a pani znow ze ona nie przyjmie reklamacji!
    Mam pytanie. DO kogo mam zglosic reklamacje? BOK, kiosk, czy cos jescze
    innego. I jakie prawo reguluje warunku gwarancji. Prosze o jakies linki,
    paragrafy i wszelkie sugestie. Licze na wasza pomoc!
    Pozdrawiam,
    ADAM