    From: "Lukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja butow
    Date: Thu, 17 Nov 2005 19:40:42 +0000 (UTC)

    Mam podobny problem rowniez z butami sportowymi Nike.
    Dokladnie w jednym z nich trzeszczy podeszwa.
    Dodam ze przez pierwsze miesiace nie bylo tego problemu.
    Nie jest to sama guma ale cos w srodku w spodzie buta w tej czesci gdzie but
    sie zgina.
    Dodam ze macajac buty (oba) w tym miejscu od srodka (po wyjeciu wkladek) czuc
    jakby pekniecia wewnatrz tej podeszwy
    a przy jednoczesnym uciskaniu od zewnatrz (tego jednego) pojawia sie
    trzeszczenie ktore jest rowniez wyczuwalne w srodku.
    Dodatkowo podczas chodzenia przeszkadza to - jakby cos sie przesuwalo w tej
    podeszwie.
    Reklamacja zostala odrzucona - rzeczoznawca (ktorym tak na prawde byl
    wlasciciel sklepu)
    stwierdzil ze nie ma podstaw bo buty nie maja wady.
    Inny rzeczoznawca do ktorego poszedlem chcial mi wmowic ze to normalne, ze
    moglo powstac
    w wyniku zawilgocenia.
    Ja uwazam ze buty uzywalem zupelnie zwyczajnie - zgodnie z przeznaczeniem.
    Dla mnie oczywiste jest ze but nie powinien trzeszczec.
    Zastanawiam sie teraz nad pojsciem do innego rzeczoznawcy i nad tym czy sama
    Nike nie ma jakichs ekspertow ktorzy mogliby ocenic co jest z butem.

    Gdybys cos wiedzial na temat oddzialow Nike w Polsce, albo gdyby udalo ci sie
    jakos ta sprawe zalatwic to bylbym wdzieczny z informacje.