eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a dodatkowe koszty › Reklamacja a dodatkowe koszty
  • Data: 2004-09-14 11:38:26
    Temat: Reklamacja a dodatkowe koszty
    Od: Gustaw Kowalski <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie i prosze o pomoc.
    Kupielem niedawno na aukcji Allegro program. Koles przyslal mi go (na
    polski adres), ale byla to licencja OEM a nie BOX jak glosila aukcja i
    umowa kupna-sprzedazy, ktora zawarlismy. Jest on mi gotowy zwrocic
    wylicytowana kwote za program.
    Problem 1:
    Mieszkam za granica i domagam sie od niego zwrotu dodatkowych kosztow,
    ktore ponioslem w zwiazku z tym, ze paczka zostala przeslana przez moja
    rodzine z mojego adresu w Polsce na adres zagraniczny. Chce aby rowniez
    zwrocil mi koszt jaki bede musial poniec by wysylac mu paczke z
    zagranicy.
    Problem 2: twierdzi on, ze musze najpierw oddeslac mu program a potem on
    mi odda pieniadze. Ja mu juz drugi raz zaufac nie chce i domagam sie,
    zeby najpierw on oddal mi pieniadze, a ja mu potem odesle program.

    Czy moje zadania sa prawnie uzasadnione (bo "moralnie" wydaje mi sie, ze
    mam calkowita racje)? Co na to Kodeks Handlowy?

    Z gory serdeczne dzieki
    Gustaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1