    From: "Adam B." <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rejestracja wyrejstrowanej przyczepki bagazowej
    Date: Wed, 9 May 2007 21:52:21 +0200

    Witam!

    Dostałem od ojca bardzo starą, ale sprawną przyczepkę lekką bagażową.
    Ponieważ jednak on jej nie używał, jakieś 10 lat temu ją wyrejestrował, aby
    nie płacić ubezpieczenia. Cały czas leżała u niego w garażu. Obecnie
    wykańczam domek i bardzo by mi się ona przydała do przewożenia różnych
    materiałów budowlanych.
    Jednak mam wielki problem. W Starostwie Powiatowym pani mi powiedziała, że
    skoro została ona całkowicie wyrejestrowana, to nie ma już mozliwości
    ponownego jej zarejestrowania, wyjątkiem są podobno tylko przyczepy
    rolnicze. Czy to prawda? Czy naprawdę nie da się tego zrobić?

    Pozdrawiam!
    Adam Brok