  • 11. Data: 2011-05-01 10:28:52
    Temat: Re: Rejestracja VIDEO na cudzym terenie, z mojego samochodu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 15:32, Ireneusz Brycki pisze:

    > No śmiej się, ostatnio był jakiś case gdzie babki miały nagranie jak
    > gówniarz je tłucze, po czym policja olała, to one wzięły nagranie i
    > podrukowały z tego zdjęcia zdaje się - efekt - mają sprawę w sądzie... o
    > łeb chodzi wolny (chyba że na czas dzisiejszy coś się zmieniło)

    Łaskawie odróżnij nagrywanie od publikowania wizerunku - za publikowanie
    wizerunku oberwiesz nawet jeśli to był odpowiednio wierny portret
    namalowany z pamięci.

  • 12. Data: 2011-05-04 09:14:23
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 12:28:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Co rotfl, co rotfl? Od naszej kochanej Policji można dowiedzieć się
    > wielu ciekawych przepisów. A to np. że nie wolno biegać poboczem na
    > drodze na której nie ma wydzielonej drogi dla pieszych. I potem
    > biegacz jest zawrócony z drogi i eskortowany do odległego chodnika.
    > Właściwie biegaczka. Może ładna była, a że to blondynka, to chcieli
    > sobie z bliska popatrzeć i jaja porobić :-D
    > http://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=22277

    Dobry jest gościu z 4 postu z tezą:
    "Skoro można chodzić poboczem to chyba biegać też to raczej logiczne"

    Niech mu ktoś wytłumaczy (nie chce mi się zakładać tam konta aby mu
    odpisać), że na przejściach dla pieszych "przez jezdnię" też można chodzić,
    ale już nie biegać, ani tym bardziej wbiegać na te przejścia.

  • 13. Data: 2011-05-05 19:58:48
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-05-01 12:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Łaskawie odróżnij nagrywanie od publikowania wizerunku - za publikowanie
    > wizerunku oberwiesz nawet jeśli to był odpowiednio wierny portret
    > namalowany z pamięci.

    Inna sprawa, że za publikowanie wizerunku panie dostały od razu sprawę,
    a sprawca pobicia luz blues.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki