  • 1. Data: 2007-05-22 13:56:22
    Temat: Regulamin I...o a osoba niepełnosprawna
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    Witam,

    par9 pkt 3 Regulaminu Inteligo brzmi :

    3. W przypadku zawierania Umowy Konta wspólnego, konieczne jest złożenie
    podpisu na oddzielnych egzemplarzach Umowy przez wszystkie osoby, na
    rzecz których ma być prowadzone Konto.

    I pytanie: Co w przypadku gdy jeden małżonek jest niepełnosprawny (ALE
    POCZYTALNY) - sparaliżowany i nie może złożyć podpisu, a drugi ma
    NOTARIALNE pełnomocnictwo do załatwienia takiej rzeczy.....

    Pozdrawiam,

    M.

  • 2. Data: 2007-05-22 20:30:29
    Temat: Re: Regulamin I...o a osoba niepełnosprawna
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Oshin napisał(a):
> [...]
    > POCZYTALNY) - sparaliżowany i nie może złożyć podpisu, a drugi ma
    > NOTARIALNE pełnomocnictwo do załatwienia takiej rzeczy.....
    Nic. Notarialne pelnomocnictwo zalatwia ten problem. Inna sprawa ze te
    pelnomocnictwa, ktore ja mialem, to zawieraly podpis osoby upowazniajacej...
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-22 22:56:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Oshin" <o...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > POCZYTALNY) - sparaliżowany i nie może złożyć podpisu, a drugi ma
    > NOTARIALNE pełnomocnictwo do załatwienia takiej rzeczy.....

    art 79 KC

  • 4. Data: 2007-05-28 13:37:47
    Temat: Re: Regulamin I...o a osoba niepe?nosprawna
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>