  • 1. Data: 2007-02-23 01:05:13
    Temat: Reebok wadliwe obuwie
    Od: "jope" <f...@a...de>

    Mam problem z firmą Reebok i jej obuwiem. Kupiłem buty takie jak na zdjęciu
    http://img221.imageshack.us/my.php?image=240606141 3my5.jpg, kosztowały mnie
    269 zł, po 4 miesiącach zrobiło się coś takiego:
    http://img221.imageshack.us/my.php?image=230207012 2zi6.jpg przetarła się
    podeszwa, na drugim bucie robi się to samo. Reklamację zgłosiłem i po
    tygodniu dostałem taką odpowiedź:
    "W wyniku dokonanych szczegółowych oględzin przedmiotowej pary obuwia
    stwierdzam iż jest to reklamacja całkowicie pezpodstawna i nieuzasadniona
    ponieważ wyżej wymienione uszkodzenia powstały w czasie użytkowania w sposób
    mechaniczny (zdarcie i oderwanie części podeszwy). Nie są to jednak wady
    lecz uszkodzenia i zmiany użytkowe . Za tak powstałe uszkodzenia sprzedawca
    ani producent nie ponosi odpowiedzialności . Z tych też względów oddalenie
    tej reklamacji jest w pełni uzasadnione . Brak podstaw do uznania reklamacji
    . "

    Podpisał Adam Kaźmierak, Specjalista ds. budowy obuwia sportowego
    Reebok Poland SA ul. Puławska 435 A, 02-801 Warszawa

    Tak więc po 4 miesiącach but jest do wyrzucenia i Reebok'a to nie obchodzi.
    Oczywiście na tej odmowie się nie skończy.

    *Post ma charakter ostrzegawczy dla konsumenta przed firmą Reebok*

  • 2. Data: 2007-02-23 02:11:53
    Temat: Re: Reebok wadliwe obuwie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.02.2007 jope <f...@a...de> napisał/a:
    > Mam problem z firmą Reebok i jej obuwiem. Kupiłem buty takie jak na zdjęciu
    > http://img221.imageshack.us/my.php?image=240606141 3my5.jpg, kosztowały mnie
    > 269 zł, po 4 miesiącach zrobiło się coś takiego:

    Ciesz się bo mogłeś np. biustonosz za 400 zł.

    > http://img221.imageshack.us/my.php?image=230207012 2zi6.jpg przetarła się
    > podeszwa, na drugim bucie robi się to samo. Reklamację zgłosiłem i po
    > tygodniu dostałem taką odpowiedź:
    [..]
    > *Post ma charakter ostrzegawczy dla konsumenta przed firmą Reebok*

    I nie chcesz porady co z tym dalej zrobić? :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-02-23 11:59:51
    Od: "jope" <f...@a...de>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Ciesz się bo mogłeś np. biustonosz za 400 zł.

    > [..]
    >
    > I nie chcesz porady co z tym dalej zrobić? :)
    >
    > --
    > Marcin

    co z tym zrobić to ja wiem, chodzi mi tylko o to, żeby im wbić do tych
    chciwych łbów, że zadowolony klient wypowie się pozytywnie o marce, a
    oszukany powie co najmniej 10 osobom jaki ten reebok jest bee, a jak jeszcze
    wejdzie do internetu to już będzie tak jak wirus.

  • 4. Data: 2007-02-23 18:26:30
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "jope" <f...@a...de> wrote in message

> [...]
    jeszcze
    > wejdzie do internetu to już będzie tak jak wirus.

    Możemy te 10 osób nieco pomnożyć.
    Nas spotkała bardzo podobna sytuacja z butami Reeboka. Po 2 miesiącach od
    zakupu butów, syn pojechał na 2-tygodniowy obóz tenisowy, przywiózł buty z
    pęknięta podeszwą, buty trafiły do reklamacji, po czym dostaliśmy odpowiedź
    brzmiącą niemal identycznie jak Twoja - "użytkownik użytkował buty i dlatego
    się zepsuły".
    Anka

  • 5. Data: 2007-02-23 19:03:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 19:26:30 +0100, miranka napisał(a):

    > Możemy te 10 osób nieco pomnożyć.
    > Nas spotkała bardzo podobna sytuacja z butami Reeboka. (...)

    U mnie po 5-6 miesiacach dosc mocno odkleila sie podeszwa od reszty buta.
    Na szczescie nie wyrobili sie z odp. na reklamacje w ciagu 14-dni i sklep
    zwrocil mi pieniadze (bo tego modelu juz nie sprzedawali).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2007-02-24 07:58:38
    Od: MAYDAY <g...@N...pl>

    jope napisał(a):

    > co z tym zrobić to ja wiem, chodzi mi tylko o to, żeby im wbić do tych
    > chciwych łbów, że zadowolony klient wypowie się pozytywnie o marce, a
    > oszukany powie co najmniej 10 osobom jaki ten reebok jest bee,

    A ja ci powiem, że miałem podobne przygody, ale tylko z butami kupionymi
    w polsce(celowo). Kupiłem reeboki i nike w Anglii mam je już ponad rok,
    nic się nie dzieje, Przedtem kupiłem w polsce nike( kosztowały ok
    400zł), rozpadły się po 3 miesiącach, reklamacja - w odpowiedzi,że
    obuwie nie używane zgodnie z przeznaczeniem. Przed tymi nike, miałem
    pumy, też się rozpadły po kilku misiącach. Jakieś chińskie podróbki
    chyba w polsce sprzedają. Teraz jak będę kupował to tylko za granicą.