  • Data: 2006-06-23 09:53:38
    Temat: Re: życie psa
    Od: "buba" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I co? Czujesz juz ze życie to nie bajka? :) Tak jest i zadna logika tego nie
    zmieni.

    > Jak bym zabił mysz, nic by mnie nie ruszyło, ani nikogo z otoczenia. Zabiłbym psa,
    na bank bym to przezyl. Czemu? Skad mam wiedziec, tak jest i koniec. Nie musisz tego
    rozumiec, wystarczy zaakceptować.

    > M.

    nie wiem o czym móiwsz ale chyba o miłości do zwierząt :-) Chodziło mi o
    odpowiedzialność karną za znęcanie sięnad psem i myszą. Jeśli byłby świadek , dowody
    to za psa można mieć karę a za mysz chyba dużo trudniej jak wcale