  • 1. Data: 2009-10-17 15:19:13
    Temat: zwrot towaru - czy sa jakies mozliwosc?
    Od: "sailling8" <s...@U...fm>

    Prosze o porade. Zakupilem lodz zaglowa. Po ogledzinach przez znajomego
    okazalo sie, ze nie jest to lodka ktora sie sprawdzi. Niestety zakupilem ja
    pod wplywem niskiej ceny i z mysla ze bedzie dobra. Czy mam prawo zwrocic
    lodz? Zostala podpisana umowa sprzedazy, w ktorej nie ma pkt dotyczacego
    ewentualnego zwrotu.

    S.

  • 2. Data: 2009-10-17 15:24:37
    Temat: Re: zwrot towaru - czy sa jakies mozliwosc?
    Od: kuba <p...@o...pl>

    sailling8 pisze:
> [...]
    > okazalo sie, ze nie jest to lodka ktora sie sprawdzi. Niestety zakupilem
    > ja pod wplywem niskiej ceny i z mysla ze bedzie dobra. Czy mam prawo

    Nie.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-10-17 17:05:29
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Jedynie jeśli sprzedający by się na to zgodził.

  • 4. Data: 2009-10-17 18:43:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sailling8 pisze:
> [...]
    > ja pod wplywem niskiej ceny i z mysla ze bedzie dobra. Czy mam prawo
    > zwrocic lodz? Zostala podpisana umowa sprzedazy, w ktorej nie ma pkt

    Chyba żartujesz...

  • 5. Data: 2009-10-17 20:09:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sailling8" <s...@U...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja pod wplywem niskiej ceny i z mysla ze bedzie dobra. Czy mam prawo
    > zwrocic lodz? Zostala podpisana umowa sprzedazy, w ktorej nie ma pkt

    A wyobraz sobie inna sytuacje.
    Masz do sprzedania lodz zaglowa. Sprzedajesz okazyjne, bo Dar Pomorza toto
    nie jest, trafia sie chetny. Spisujecie umowe, dostajesz kase. A tu ten
    debil po tygodniu/miesiacu, nawet nie wyprobowawszy tej lodzi, tylko po
    rozmowie z innym palantem - swoim znajomym - stwierdza, ze jej juz nie chce.
    Ze juz jest be.
    Co robisz?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-17 20:28:11
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > debil po tygodniu/miesiacu, nawet nie wyprobowawszy tej lodzi, tylko po
    > rozmowie z innym palantem - swoim znajomym - stwierdza, ze jej juz nie

    A jesli ma wady ukryte?

  • 7. Data: 2009-10-17 21:11:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > A jesli ma wady ukryte?

    No - to sa chyba bardzo dobrze ukrye, skoro szczesliwy nabywca jeszcze sam o
    nich nie wie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-10-17 23:10:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > A jesli ma wady ukryte?

    to wtedy jest OT.

  • 9. Data: 2009-10-18 08:44:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    pewnie, że możesz zwrócić - nie słuchaj tych co twierdzą , że nie
    sprzedawca tylko nie musi Ci zwrócić zapłaty ;)

  • 10. Data: 2009-10-18 10:33:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gasper pisze:
    > pewnie, że możesz zwrócić - nie słuchaj tych co twierdzą , że nie
    > sprzedawca tylko nie musi Ci zwrócić zapłaty ;)

    Och, na to też potrzebna jest zgoda tego, komu chcesz coś zwrócić - jak
    byś Ty zareagował, jakby ktoś przyjechał i wygruził Ci na podwórku jakąś
    łódkę? ;)