eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Fickman" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Date: Sat, 7 Oct 2006 06:58:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <eg7c97$9p4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eg6716$9gi$1@inews.gazeta.pl> <v...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: egh194.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1160197223 10020 83.15.11.194 (7 Oct 2006 05:00:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Oct 2006 05:00:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: fickman
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-4, 2006-10-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418312
    [ ukryj nagłówki ]




    >> kuriera ktory dostarczyl przesylke). Kazdy odtwarzacz jest sprawdzany
    >> przed
    >
    > Są na to jakieś dowody?

    robi to moj pracownik, zawsze moge miec dowod na pismie przez niego
    wystawiony - np liste wszytskich testowanych odtwrzaczy w danym dniu.

    >> wysylka. Sprawa trafila do sadu. Chcialbym sie dowiedzic jakie mam szanse
    >> na
    >> wygranie sprawy.
    >
    > Jeśli możesz wykazać, że najpierw klient pytał o to menu a dopiero potem
    > stwierdził,

    mam maile z korespondencja i dla mnie jasno z nich wynika to co napisalem.

    że wyświetlacz jest be, plus odpowiedź na powyższe pytanie
    > jest twierdząca, to MZ szanse są duże.


    czyli w takim wypadku mam jedynie duze szanse? ( myslalem ze na pewno
    wygram )
    Czyli gdym nie mial tych dowodow to stalbym w po przegraniej stronie?
    Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z warunkami
    zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?


    pozdr
    Grzes


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1