eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy
    możliwy?
    Date: Wed, 08 Oct 2008 13:19:15 +0200

    akhayah wrote:

    > Witam wszystkich,
    >
    > Kupiłam dziś notebooka ACER z wgranym systemem LINUX, ale ponieważ
    > lubię XP dokupiłam ten system i zasugerowałam sprzedawcy, że wgram go
    > sama. Okazało się to dużym problemem, przerastającym moje możliwości.
    > Nikt mnie nie poinformował, że bedzie to wymagało wchodzenia do BIOS-u
    > i samodzielnego przygotowywania ulepszonej wersji płyty instacyjnej XP
    > (wzbogaconej o instalki i sterowniki pobrane z internetu). Nikt nie
    > uprzedził mnie o tym, że laptop nie jest przystosowany do
    > zainstalowania systemu, który kupiłam.

> [...]

    W odróżnieniu od reszty uważam że prawdopodobnie masz rację. Tzn wszystko
    zależy od tego jak dokładnie brzmiało pytanie i odpowiedź (bo może
    odpowiedź na pytanie była prawidłowa, tylko pytanie było nie do końca
    oddające twoją intencję).

    Uważam że bezproblemowa instalacja, to włożenie płytki, next, next ...
    wpisanie kodu produktu, next , next ... wpisanie swoich danych, wyjmij
    płytkę, zrebootuj. Przygotowywanie jakichś płytek byłoby zdecydowanie
    kłopotem dla mnie, mimo że jestem z branży :).

    Ale zupełnie inną kwestią jest to, jak to udowodnisz. W zasadzie nie masz
    jak udowodnić że ktoś cię o tym zapewnił. Więc wszelka bezpłatna usługa ze
    strony sprzedawcy, lub przyjęcie reklamacji z tyt. niezgodności towaru z
    umową będzie tylko i wyłącznie dobrą wolą sprzedawcy.

    p. m.