    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot dyplomu
    Date: Mon, 28 Apr 2003 20:01:19 +0200

    Kodeks karny:

    Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa
    dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Pracodawca ewentualnie może żądać zapłacenia poniesionych przez niego
    kosztów szkolenia, pod warunkiem, że ma do tego jakiś tytuł prawny.
    Świadectwo jest dokumentem określającym uprawnienia Twojej żony i jako taki
    jest jej własnością, a nie pracodawcy.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-