    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot dokumentów z uczelni
    Date: Tue, 14 Jul 2009 02:33:11 +0200

    witek pisze:
    > Oddania dokumentow nie można również uzależniać od dokonania zapłaty za
    > pierwszy semestr. Od tego są inne procedury i sąd.
    A czy można uzależniać _od_czegokolwiek_ ? Np od wypełnienia/załatwienia
    kart obiegowych, list, podpisów itp wymysłów wewnętrznych uczelni, które
    byłemu studentowi są po nic nie potrzebne? Mój przypadek dotyczy osoby
    która ze studiów zrezygnowała, jest 100% rozliczona finansowo, z listy
    studentów skreślona decyzją dziekana, a wydania dokumentów się nie może
    doprosić, bo ciągle brakuje jakiegoś papierka z Wydziału Rzeczy
    Nieokreślonych, jakiejś obiegówki z biblioteki która już nie istnieje,
    ale istniała gdy ta osoba studiowała itp absurdy.
    Telefon na policję został skwitowany krótko przez dyżurnego "prosze mi
    tu głupotami nie zawracać głowy, studentom to sie w ...
    poprzewracało"... Można pewnie zaskarżyć takie postępowanie, ale co z tego.

    > Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu zadzwonienie na policję od razu
    > z dziekanatu. gdyby nie wiedzieli co mają robić to można im podsunąć to
    > Art. 276 kodeksu karnego.
    Do kodeksów wszelkich powinny być od razu odsyłacze przy każdym artykule
    "co robić w razie łamania danego artykułu, kto ma obowiązek zareagować
    na zgłoszenie i w jaki sposób, i co robić jak nie reaguje" ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173