eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych › Re: zwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych
    From: "NASH" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie za porozumieniem stron - zasilek dla bezrobotnych
    Date: Wed, 28 May 2003 19:49:50 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@195.117.73.1

    > Może nabyć na 12 miesięcy. Wynika to bezpośrednio z ustawy z dnia 14
    grudnia
    > 1994 r. o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu (jednolity tekst
    Dz.U.z
    > 2003 r. Nr 58 poz.514) - art.27 ust.1 pkt 3

    to wiem

> [...]
    stron
    > to zasiłek przysługuje po 90 dniach od dnia zarejestrowania się w PUP.
    > Wyjątkiem jest porozumienie stron z powodu zmiany miejsca zamieszkania. W
    > tej sytuacji nie stosuje się karencji 90 dniowej.
    > Powód ten ustala urząd pracy na podstawie meldunku i rozwiązania stosunku
    > pracy (chodzi daty zakończenia pracy i zmiany miejsca zamieszkania - żeby
    > nie rozbiegały się za bardzo). Proponuję wcześniej skontaktować się z
    > urzedem pracy żeby wyjaśnić tę sprawę szczegółowo i ustalić na podstawie
    > jakiej dokumentacji zostanie to stwierdzone

    ja pracuje w urzedzie pracy tylko przez swoja roczna kariere w tej
    instytucji sie z tym nie spotkalem a jest mi to potrzebne.

    > gdyż o tym przepisy raczej nie
    > mówią.

    i o to mi wlasnie chodzi ze nie moge znalesc na to zadnego paragrafu,
    pogadac z kolezankami z pracy bede mogl dopiero jutro a sprawa jest pilna i
    naglaca.

    NASH
    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!