  • 1. Data: 2003-01-03 17:24:43
    Temat: zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
    Od: "kazik" <k...@i...pl>

    Jest rozwiazywana ze mna umowa o prace ktora byla zawarta na czas
    okreslony z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia W tym wlasnie
    czasie mam zwolnienie lekarskie ktore jest dluzsze od okresu wypowiedzenia
    Jak zaklad pracy sie zachowa w stosunku do mnie? Czy moze mnie zwolnic z
    pracy jezeli jestem na zwolnieniu lekarskim? Pozdrowienie i dziekuje z gory
    za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-01-11 11:36:28
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "kazik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak zaklad pracy sie zachowa w stosunku do mnie? Czy moze mnie zwolnic z
    > pracy jezeli jestem na zwolnieniu lekarskim? Pozdrowienie i dziekuje z

    pracodawca nie moze zwolnic pracownika bedacego na zwolnieniu lekarskim.
    jednak jezeli dobrze rozumiem... umowa Ci poprostu wygasnie, w zwiazku z
    czym
    nie mozna tu mowic o jakimkolwiek zwolnieniu z pracy.

  • 3. Data: 2003-01-11 11:38:06
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czym
    > nie mozna tu mowic o jakimkolwiek zwolnieniu z pracy.

    aha, zle przeczytalem :)
    ale nie ma to wiekszego znaczenia, wypowiedzenie otrzymales nie w trakcie,
    ale
    przez "zwolnieniem lekarskim", wiec wszystko jest w pozadku z punktu
    widzenia
    pracodawcy.