  • 1. Data: 2005-11-21 10:05:43
    Temat: zwolnienie L4 a obecnosc w pracy
    Od: "Paweł" <k...@...apa.com.pl>

    witam,
    mam pytanie, czy bedac na zwolnieniu lekarskim (chodzi o zwolnienie mojej
    zony, jest to zwolnnienie na ciąze trwa juz 4 miesiace) kierownik ma prawo
    zadac od niej zeby przyjechala do pracy i powiedziala mu do kiedy bedzie
    mial zwolnienie i czy po porodzie wraca do pracy. Jest to dla mnie
    niezrozumiale, skad ma wiedziec dokad bedzie na zwolnieniu i po co ma
    przyjezdzac do pracy. Zaznaczam ze zada od niej zeby przyjechal osobiscie do
    pracy, mimo tego ze jest na zwolnienu
    Dzieki za info
    Pawel

  • 2. Data: 2005-11-21 10:17:23
    Temat: Re: zwolnienie L4 a obecnosc w pracy
    Od: "Damian Jarosch" <n...@p...pl>

    witam,

    niech sie ten pracodawca puknie w czoło...
    niech Twoja żona się nie denerwuje, tylko odpoczywa spokojnie na
    zwolnieniu..

    pozdrawiam
    damian

  • 3. Data: 2005-11-21 10:35:32
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > przyjezdzac do pracy. Zaznaczam ze zada od niej zeby przyjechal osobiscie do
    > pracy, mimo tego ze jest na zwolnienu

    To moze byc pretekst do zwolnienia jesli pojawi sie w pracy, albo
    conajmniej do donosu, ze L4 jest "lipne". Zignorowac to ....

  • 4. Data: 2005-11-21 11:32:17
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    pracodawca nie ma prawa wzywać chorego pracownika, aby stawił się w
    miejscu pracy. Zwolnienie w okresie ciąży jest zazwyczaj z adnotacją :
    "Chory powinien leżeć", więc należy pracodawcy grzecznie odmówić
    stawienia się ze względu na stan zdrowia.

    wa