    From: "Tomasz Sliwa" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostalem oszukany co robic? prosze o porade
    Date: Wed, 7 Jun 2006 19:53:53 +0200

    to jest auto kupowane w polsce takze nie ma dokumentow celnych
    od kupna auta minelo tydzien takze nie duzo
    ojciec byl w skarbowym i tam powiedzieli ze nic mu nie grozi jak zglosi bo
    zdnych korzysci z tej transakcji nie ma. byl tez w prokuratora i ma tam
    jeszzce isc
    ja chcialbym pomoc ale nie wiem jak dlatego pisze na grupie czy ktos moze
    wie jak to moze da sie jeszcze odkrecic.