  • Data: 2006-06-06 18:59:13
    Temat: Re: zostalem oszukany co robic? prosze o porade
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > I vice versa ;-)

    Zgodnie z Twoim zdaniem jeżeli kupuję w sklepie długopis (jako
    konsument) i płacę za niego brutto 10 zł, to VAT płaci sprzedawca.
    To jest bzdura, którą udało się PiSowi wmówić kilku milionom osób. :-)
    Owszem to sprzedawca odprowadza ten podatek, ale cała kwota tego podatku
    pochodzi z kieszeni konsumenta.

    > Czyli - wg Twojego toku myślenia - gdyby sprzedający nie był podatnikiem
    > VAT, to kupujący zapłaciłby cenę netto? ;-)
    A co Twoim zdanie znaczy netto, a co brutto?

    > Zdaje się, że na prawie podatkowym TEŻ sie nie znasz.
    Jasne i dlatego nie możesz mi wmówić, że sprzedawca a nie konsument
    płaci podatek VAT. Gdybym chciał aby uważano, że się znam powinienem
    przyznać Ci rację. Problem polega na tym, że nigdy nie miałem większych
    problemów z matematyką i nie tak łatwo wmówić mi fałszywą tezę. :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____