    From: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zobowiazanie
    Date: Tue, 4 Jun 2002 23:24:52 +0200

    Użytkownik "aga W" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:adichi$5an$1@news.gazeta.pl...
    > nie wiem kiedy kończy sie upierdliwość, a kiedy zaczyna wymuszanie
    > poprostu mam dość listów, telefonów i informowania o tym moich
    > współmieszkańców
    >
    > zastanawiałam się dlaczego wcześniej, ani ci od rat ani bank nigdy nie
    > upomnieli sie o swoje, a teraz przychodzi jakas firma, rząda przelewu na
    > swoje konto
    To oczywiste, ze bank opchnal firmie windykacyjnej twoj dlug (a swoja
    wierzytelnosc) i oni teraz dochodza.
    Uwagi kolegow co do przedawnienia sa sluszne, ale tylko jezeli od terminu
    platnosci danej raty rzeczywiscie minelo 3 dni.
    Najlepiej wez sobie znajomego prawnika - niech pogada z ludzmi z tej firmy.
    Pozdrawiam.
    Kamil