eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne? › Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    Date: Sat, 5 Jun 2004 17:39:32 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc135.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    > - czy mieszkaniec może wjechać razem z taksówka :>

    Moim zdaniem nie, o ile nie jest jej kierującym. Znak dotyczy kierującego,
    a nie pasażerów.

    > - czy po mieszkanca może wjechac taksówka

    Nie. Bo kierujący nie jest mieszkańcem.

    > -- czy po mieszkańca może wjechać taksówka i poczekać
    > aż wyjdzie

    Też nie. Skoro nie moze wjechać, to tym bardziej czekać.

    > - czy mieszkaniec moze wjechac razem ze znajomymi

    Może, będąckierujacym. Wóczas może wjechać nawet autobusem pełnym ludzi.

    > - czy mieszkaniec moze wjechac:
    > -- samochodem z wypożyczalnu
    > -- samochodem z wypożyczalni do którego wynajał kierowce
    > -- samochodem znajomych (sam prowadzi)
    > -- pożyczonym samochodem znajomych do którego wynajał kierowcę
    > -- jak wyżej jesli najętym kierowca jest własciciel samochodu
    > -- jak wyżej z zastrzeżeniem ze kazał po siebie przyjechać
    > -- jak wyżej z zastrzeżeniem ze kieroca idzie po niego i przy
    > okazji konsumuje wystawna kolcję ;)
    >
    > Bardzo proszę o odpowiedz gdzie ma być granica - i DLACZEGO.

    Bo znak dotyczy kierującego, o ile w przepisie nie ustanowiono inaczej. Ze
    przychodzących mi do głowy wyjątków, to zastosowanie znaków w stosunku do
    inwalidów. Wówczas jest jasno powiedziane, ze stosuje się je w odniesieniu
    do kierujących przewożących takie osoby.

    > Nie podważam.
    > Podważam koncept że jesli jest "nie dotyczy mieszkańców" to
    > wymaga się aby:
    >
    > - włascicielem pojazdu był mieszkaniec (bzdura na kółkach, przecież
    > nikt kto kupuje samochód na "raty bankowe" NIE jest włascicielem
    > pojazdu co ostatnia zadyma z ubezpieczeniami jasno wskazuje :>)
    > - osobiscie kierował (to by znaczyło że jak jest "po kieliszku"
    > to znajomi moga do odwiezć pod bramę a dalej musi jechać sam :>)
    > oraz że nie może jechać taksówka.
    >
    > Po prostu w powyższych założeniach mijamy się ze zdrowym rozsadkiem :[

    I tutaj się z Tobą zgodzę w pełni. Bo powinno być ewentualnie pod znakiem
    nie dotyczy samochodów przewożących mieszkańców. Wówczas i taksówka by
    mogła wjechać, a również znajomy, tylko mieszkaniec musiał by po niego
    wyjść.