    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    <ugmoaa$l7h$1$Shrek@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugmpnd$l7j$3$Shrek@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugnluf$g8g$1$Shrek@news.chmurka.net> <rOLXM.83452$PlV6.3851@fx11.ams1>
    <a...@w...eu> <ugof08$3kbuh$1@dont-email.me>
    <a...@w...eu> <d2RXM.69614$3_a2.24496@fx12.ams1>
    <v...@4...net>
    <nYiYM.18733$2Dq2.12055@fx08.ams1>
    <m...@4...net>
    Date: Fri, 20 Oct 2023 23:47:59 GMT

    On 2023-10-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Towar o wartosci ok 15 tys. Tzn ponad 10k, bo tanszych nie trzeba,
    > i jednoczesnie nieduzo więcej, żeby była mała sprawa.
    >
    > Cos mi skleroza podpowiada, ze ktos zapomnial paru mieszkan zgłosic,
    > Morawiecki majątku żony nie zgłasza itp.

    A sójka samochodu za 200k, którym najwyraźniej standardowo jeżdzi. Jaki
    ciekawy to zbieg okoliczności, że nagle zapanowała epidemia
    rozdzielności majątkowej.

    > Jakby go dziennikarze nie dopadli, to by uszło.
    > Ale znajdz błąd w oswiadczeniu majątkowym, żeby był taki sam kaliber
    > sprawy.

    Dla mnie otch choćby wspomniana epidemia jest większym kalibrem. Takie
    sytuacje śmierdzą. Idę o zakład, że gdzieś jest jakiś sformalizowany
    kodeks etyczny posłów i innych członków rządu, gdzie wyraźnie stoi, co
    im przystoi a co nie. To na wypadek, gdyby, co spodziewane, nie wyssali
    pewnych zasad z mlekiem matki.

    > https://tvn24.pl/polska/kary-bledy-w-oswiadczeniach-
    majatkowych-politykow-ra976148-2308036

    > "Teraz, gdy są wątpliwości do oświadczeń szefa NIK Mariana Banasia i
    > Michała Dworczyka, szefa kancelarii premiera, CBA wciąż sprawdza
    > informacje w tej sprawie, a o dymisjach nie ma mowy. "
    >
    > No ale "wątpliwości" to nie powód do dymisji :-)
    >
    > "Przypomniał, że wcześniej Janusz Palikot nie wpisał samolotu do
    > oświadczenia majątkowego"

    Musiał być niewielki albo na żonę.

    > Pierwsza akcja to opublikowanie starego wyroku TK w sprawie nowych
    > członków. I już sie zacznie kołomyja prawna, a przy okazji bedzie
    > można Szydlo skierować do TS, a potem Morawieckiego.

    Ano. Chyba, że się znowu okaże, że paru członków KO nie głosowało.

    --
    Marcin