    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    Date: Fri, 20 Oct 2023 06:42:16 +0200
    <mvdeiy6lda83.13gimi04444ax$.dlg@40tude.net>
    <ugmoaa$l7h$1$Shrek@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugmpnd$l7j$3$Shrek@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugnluf$g8g$1$Shrek@news.chmurka.net> <rOLXM.83452$PlV6.3851@fx11.ams1>
    <a...@w...eu> <ugof08$3kbuh$1@dont-email.me>
    <a...@w...eu> <d2RXM.69614$3_a2.24496@fx12.ams1>
    <ugouuf$qep$2$Shrek@news.chmurka.net> <WXXXM.39813$U4F3.3978@fx09.ams1>
    <ugqae2$3u3$4$Shrek@news.chmurka.net> <6NiYM.18732$2Dq2.14361@fx08.ams1>

    > Tam gdzie się inaczej nie da a szkoda jest duża.

    Biorąc pod uwagę ilość afer, to będzie tego dużo.

    > A jaki jest tu problem?

    Z grubsza taki jak do tej pory miał zero. Sędziowie również co "after
    pis" mają immunitety i nie tak łatwo im cokolwiek zrobić.

    > Myślę (mam nadzieję), ze będzie sporo róznych
    > rewizji i sprawdzania działań prokuratuty/"sądów" za te ostatnie 8 lat.

    Hmmm. Nie sądzę - będzie kilka za to spektakularnych. A i tak się okażą
    kapiszonami, bo się okaże że w zasadzie to oni działali prawie w
    granicach prawa... Ewentualnie jakieś przektoczenie/niedopełnienie
    uprawnień i tyle. Prawo od zawsze jest tak skonstuowane, żeby ci wysoko
    żadnej odpowiedzialności nie ponosili. Ci wyżej to w ogóle mają swój
    dedykowany sąd - trybunał brzmi groźnie - no więc najwięcej co mogą ci
    zrobić to zakaz pełnienia funkcji publicznych przez 10 lat.

    Nie chciałbym psuć twojej wiary, ale lawiny procesów nie będzie. Za to
    będzie odzyskiwanie w trybie pisim (czyli chujowym) zawłaszczonych
    wcześniej przez pis w tym samym trybie instytucji. Nic przyjemnego i
    będą się sypać wióry gdzie drwa rąbią...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!