  • Data: 2023-10-18 10:43:55
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Oct 2023 07:28:23 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Piloci bez winy raczej nie są. Przy takiej katastrofie podać się raczej
    > pownien o ile chciał się zachować jak na cwywilizowaną klasę polityczną
    > przystało. Jak już było wiadomo oczywiście.

    Ale dowódcą Sił Powietrznych byl gen. Błasik, mianowany na to
    stanowisko przez prezydenta ... Kaczynskiego.

    Winą ministra moglo być nie przysłanie do pułku niezależnej kontroli.
    Ale chyba nie ma takiego zwyczaju. Wojsko samo raportuje ze u nich
    wszystko w najlepszym porządku.

    No i moze odpowiada za zaniechanie szkolen na symulatorach ... bo kto
    inny miałby to załatwić?

    troche wiecej o roli Błasika, choc nie jestem pewien ile z tego to
    domysły
    https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/4
    87257,zmiescisz-sie-smialo-general-blasik-prowadzil-
    samolot-na-lotnisko-w-smolensku-nowe-nagrania-z-tupo
    lewa.html

    Przy czym "zmiescisz sie smiało" na wysokosci 230m nie wydaje się
    żadną przesadą. Natomiast "kiedy pada słowo 30" to juz jest
    naciąganie.

    Jedno tylko mnie zastanawia - gdzie Błasik siedział, i jaki
    wysokościomierz odczytywał.

    Z ryzyka lądowania we mgle doskonale sobie zdawał sprawę.

    J.