  • Data: 2015-05-25 02:19:00
    Temat: Re: znalazla kupon i ...
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-25 o 00:25, Marek Wisniewski pisze:

    > Te kupony, chyba maja indywidualne numery ?
    > Chyba mozna stwierdzic, w ktorym miejscu, ktorego dnia i o ktorej godzinie zostal
    wykupiony.
    > W ten sposob mozna potencjalnych właścicieli szybko zweryfikować.

    Przede wszystkim kupon jest tylko kopią zapisu w systemie komputerowym
    lotto. Dlatego nie można po prostu sobie zrobić fałszywego kuponu, bo on
    nie miałby pokrycia w tym co jest w komputerze. Zresztą to właśnie było
    w tym przypadku - lottomat nie przyjął kuponu bo taki nie istniał w
    systemie.

    Nawet gdyby sprytny fałszerz zdołał zrobić kopię kopii tego co jest w
    systemie, wówczas i tak by fałszerstwo wyszło, bo dwóch graczy
    przyniosłoby kupony o tym samym numerze.