  • Data: 2005-03-29 22:01:51
    Temat: Re: zmiana sposobu wykonywania dzieła
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kuba D. wrote:
    > sytuacja taka:
    > do 31 marca miałem byc przedstawicielem handlowym i zdobywać kontakty
    > - szefowa na wieść ze od 1 kwietnia ide do konkurencji zakazała mi wstepu do
    > biura i tym samym nie moge wykonywać dzieła
    > - Obawiam się ze szefowa możę kręcić i odda sprawę że nie wykonałem dzieła
    > lub wykonałem je źle, a że zakazała wstępu moze się wyprzeć.

    dopóki obowiązuje cię umowa z firmą to nie za bardzo masz jak odejść.
    zerwanie umowy o dzieło wiaże się z konsekwencjami.
    Patrzac z zewnatrz, to wlasnie przestales sie wywiazywac z obowiazkow.
    Wszystko zalezy jak umowa jest napisana.

    Ja bym napisal jej pismo listem poleconym z prosba o wyjasnienie sytuacji.
    Wyraznie bym w tym liscie napisac, ze w zwiazku ustnym zakazem wstepu do
    biura od dnia xxx prosisz jak masz rozumiec ta sytaucje i czy ona jest
    rownoznaczna z zerwanniem umowy ze strony firmy.