    From: zak <r...@n...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana regulaminu w banku BPH
    Date: Thu, 9 Jun 2011 11:54:02 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 11:22:41 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nie może, jeśli *odmówiłeś* przyjęcia nowych warunków -- tj. po prostu
    > rozwiązałeś umowę. W przypadku zmiany regulaminu dla umowy ciągłej nie
    > ma potrzeby akceptowania niczego przez klienta.

    No dobra to tu jest na prawie, ale jak ma się przesyłanie listu za 16 zł
    na dzień czy dwa zwłoki czy to nie jest klauzula abuzywna, czy UOKiK w
    podobnych sprawach nie zabiera głosu? O ile dobrze pamiętam chodziło o
    lukasa i opłatę za list zdaje sie 40 czy 50 zł. To w sumie więcej niż 16
    zł, ale idea chyba jest ta sama?