  • 1. Data: 2011-03-14 09:27:45
    Temat: Re: zmiana nazwy firmy - jednoosobowa działalność gospodarcza / VAT
    Od: <s...@a...pl>

    Zrób inaczej - wywal wszyskie dodatki, jakie masz przy swojej firmie. Używaj
    tylko tego co musisz czyli "Piotr Golczyk". Na codzień używaj zaś marek,
    które uda ci się wpromować. Mi udało się wypromować dwie, jedną w handlu,
    grugą w branży wydawniczej i jestem zadowolony :) Nie mam problemów by np.
    na fakturach z ksiegarni (czym innym handluję) było "Skup makulatury Jan
    Kowalski" :)

    Podglądaj dużych, zobacz jak to robi np. PTC czy Polkomtel.

  • 2. Data: 2011-03-14 10:06:00
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Jest tylko pewien kłopot:
    Jak wywali wszystko ("firmę"), to w takim przykładowo Regonie będzie się
    nazywał "Piotr Golczyk Piotr Golczyk".
    Bo tak.
    A jeszcze nie daj Boże jak ma drugie imię w dowodzie :-/
    Polska urząd trudna urząd.

    -----

  • 3. Data: 2011-03-14 13:17:55
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-14 11:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > nazywał "Piotr Golczyk Piotr Golczyk".
    > Bo tak.
    > A jeszcze nie daj Boże jak ma drugie imię w dowodzie :-/

    Nie prawda - mam działalność zarejestrowaną na imię i nazwisko, ba w
    wpisie do ewidencji nazwisko i imię, a używama imię i nazwisko albo jak
    komu się wpisze US jak do tej pory nie robi problemów z takimi
    fakturami. Czasem na niektórych fakturach mam powtórzone dwa razy moje
    imię i nazwisko - mi to nie przeszkadza.
    Działam w kilku branżach do każdej mam przypisane nazwy.
    Raz tylko miałem problem z hurtownikiem bo w nazwie nie miałem sklep
    wędkarski (a prowadzę internetowy) i odmówił mi współpracy, tzn.
    pierwsze poprosił o skan papierów, a że tam też nie było bo 3 pierwsze
    zakresy działalności dotyczą czegoś innego. Pewnie gdybym przyjechał do
    tego hurtownika z walizką kasy to by zmienił zdanie, a ja olałem.

    Ariusz

  • 4. Data: 2011-03-14 14:34:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Podglądaj dużych, zobacz jak to robi np. PTC czy Polkomtel.

    PTC zmienial kiedys nazwe firmy?

    Uwazasz, ze jesli np. bedc producentem wozkow dzieciecych zmienie nazwa
    zwojego produktu z "Bobas" na "Berbeć" to tez musze informowac operatora
    telefonicznego, Zaklad Energetyczny i kogos tam jeszcze?

    Pozdrawiam
    SDD