  • Data: 2004-09-07 07:34:35
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania - nowy dowod i co dalej?
    Od: Richat <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie możesz po prostu tego wyrzucać?

    wlasnie w tym rzecz ze mam bardzo utrudniony dostep do skrzynki, tzn
    skrzynka jest w innej klatce a ja mieszkam w innej, w tej pierwszej to
    drzwi jak forteca, otwiera sie je 5 min, a mi wystarczy tylko popatrzec
    przez szybe w tych drzwiach i widze ze cos jest w skrzynce, wiec
    wyciagam klucze, ogladam ktory do tych drzwi, wkladam do zamka
    pzrekrecam kilka razy, potem drugi zamek, wchodze do klatki szukam
    klucza do skrzynki, wkladam otwieram i patzre a tu reklama z reala i
    szlag mnie trafia bo teraz musze wszystko pozamykac i cala ta operacja
    trwa wieki, a do mnie i tak nic nie ma
    --
    Pozdr.Richat