eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia" › Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    Date: Thu, 30 Aug 2007 08:38:55 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 29.08.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > Ale chyba na etapie porodu a nie w kilka lat po.... Tak czy siak, w adopcji
    > zdecydowanie byłoby mu lepiej, bo teraz to stawiam złoto przeciwko
    > orzechom, że ktoś mu wytknie pochodzenie...
    > Do tego, chciane-niechciane to jedno, a to czym jest jego matka to drugie...
    > Chciane-niechciane to stan który może dotknąć każdego, ale jakoś nie mogę
    > uwierzyć że potwór nagle zmieni się w człowieka.

    Boję się wplątywać w takie dyskusje..... To, że matka ma bardziej
    liberalny stosunek do aborcji nie oznacza jeszcze, że tego dzieciaka nie
    kocha. Jeśli to taki wielki grzech nie chcieć niepoczętego wyłącznie z
    rozmysłem dziecka to pluj także na te wszystkie pary/matki/ojców którym
    się zdarzyła zwykła wpadka, bo w końcu to ich dziecko było tak samo
    niechchciane na jakimś etapie. I co, potem myślisz, że potwory zmieniły
    się nagle w ludzi? Serio uważasz, że tylko dlatego, że przytrafiła się jej
    wpadka i z powodów zdrowotnych na tę aborcję chciała się zdecydować,
    należy nią pomiatać jak szmatą gdzie zapewne bardzo znacząca część
    populacji mając prawne mozliwości wybrałaby aborcję wyłącznie dla własnej
    wygody (ups, względów społecznych)? Dla mnie jest niepojęte, że jeździsz
    na niej jak po łysej kobyle a zupełnie nie oburza Cię fakt, że odmówiono
    jej tego co się prawnie należało. Konsekwencją tej odmowy jest stan
    obecny, a odmowa była decyzją podjętą z rozmysłem, a nie jakąś losową
    wpadką.

    --
    Marcin