eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia" › Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
  • Data: 2007-08-27 13:14:48
    Temat: Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    c...@o...pl pisze:
    > Witam
    > noszę się z zamiarem zmiany imienia mojego 14 miesięcznego Synka.
    > W akcie urodzenia wpisane ma imię Jakub (mąż się uoarł na Kubusia :( )
    > Chcemy zmienić to imię na Kamil, bo Kubusiów/jakubów zatrzęsienie ...
    > w piaskownicy , na trawnikach psy), sklepy dzięcięce , soczki ....
    >
    > co do formalności - wiem jak wyglądają .
    > mam problem z uzasadnieniem - czy ta "potworna" popularnośc
    > wystarczy ?
    >
    > Proszęo pomoc :) jak to opisać,żeby zmienić (na Syna od dawna mówię
    > Kamil - Kamiś)

    kiedys mialem imiona M. i K. w wieku dwudziestu-paru poszedłem do USC i
    poprosilem o ich zamianę kolejnością. uzasadniłem to tym, że moje
    pierwsze imię de-fakto jest wogole przez moich znajomych nieużywane, w
    przeciwieństwie do drugiego.
    poproszono o listę znajomych w celu zweryfikowania mojego twierdzenia i
    po badaniu środowiskowym zamieniono mi imiona kolejnością. dostalem
    decyzję-papierek przy ktorego okazaniu kazdy wczesniejszy dokument typu
    dyplom, swiadectwo był ważny.