    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana czy uchylenie postanowienia sądu
    Date: Wed, 26 Jul 2006 21:54:18 +0200

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:44c6a972$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, bo nie jestem siostrą, ona utrzymuje, że płaciła.

    No to po co płaciła? Ale chwilowo stało się.

    Skoro - jak rozumiem egzekucja nie jest prowadzona, bo ona zapłaciła - to walka
    z tym zajęciem nie ma najmniejszego sensu. Trzeba walczyć ze skutkami. A więc
    nie tyle żalić się na samo zajęcie, bo to nie ma sensu, ile najpierw zażądać
    pisemnie od Komornika wyjaśnienia na jakiej podstawie wszcząć egzekucję od osoby
    X, skoro winna jest osoba Y. Warto napomknąć w piśmie, że jeśli wyjaśnienie
    będzie niezadawalające albo w ogóle go nie będzie, to złożycie doniesienie do
    prokuratury o przekroczeniu uprawnień przez funkcjonariusza publicznego, który
    swoimi bezprawnymi działaniami doprowadził do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem przez Twoją siostrę. Warto również tym samym pismem wezwać komornika do
    dobrowolnego zwrotu bezpodstawnie przyjętej kwoty jako naprawienia szkody. I
    teraz poczekać, co on na to.