  • Data: 2004-01-21 20:07:23
    Temat: Re: złom elektroniczny - bezpłatne przekazanie
    Od: "oleander" <o...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie jak nadać wartość ( chocby 1zł) czemuś, co w procesie
    > likwidacji zostało oficjalnie pozbawione tej wartości?
    >
    > LFC
    Ja też nie mam doświadczeń w tym temacie i zastanawiałem się
    czy sprzętu komisyjnie nie zezłomować i zdjąć ze środków.
    Ale potem naszły mnie wątpliwości czy nie złamie jakiegoś prawa
    o utlizacji odpadów (szczególnie jeśli chodzi o monitory).
    Więc najpierw sprzedaje zestawy za złotówkę a potem je ściągam
    ze stanu tym sposobem unikam większości płapek jakie mi
    przyszły do głowy.

    Pozdrawiam
    Olek