  • Data: 2002-10-01 00:21:20
    Temat: Re: źle użytkowana kanapa...(?)
    Od: "Iwona" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno...
    czy istnieje jakis "gotowy" druk reklamacji w ramach rękojmi, który np dadzą
    mi w sklepie czy to ja piszac ewentualną reklamację zaznaczam, że chodzi mi
    właśnie o reklamację w ramach rękojmi (i dlaczego to jest właściwie takie
    ważne ?)
    I jeszcze cos...
    czy pisząc ową reklamację, rozpisywać się odnośnie naszego użytkowania (np.
    że zdarzyło nam sie na niej siedzieć) czy pominąć szczegóły dotyczące
    użytkowania i jedynie napisać, że kanapa się "rozskrzypiała" ? I czy to, że
    np siedzieliśmy na niej może być powodem oddalenia reklamacji (w ramach
    złego użytkowania - ? - jak to zasugerował Pan w sklepie??)
    To jest chyba jakaś paranoja... :-)

    OK, wracam do mojego skrzypiącego łoża... [ i co tez sąsiedzi sobie o nas
    teraz pomyślą ;-)))]
    Iwona