    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: złamanie masztu u klienta, czyja wina?
    Date: Sun, 5 Dec 2004 09:39:41 +0800

    In article <cossek$1ff$3@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Wg mnie nie masz żadnych szans wygrać. Jesteś profesjonalistą. Twoi
    > pracownicy nie mieli prawa zamontować czegoś, co mogło spowodować
    > katastrofę. Nawet na wyraźne żądanie zleceniodawcy.

    Dlaczego tak uważasz?
    Co innego jeśli klient zakłada stosowną więdzę usługodawcy - tu MZ wchodzi
    w grę profesjonalizm, co innego jeśli wyraźnie stawia żądanie aby coś
    zrobić tak nie inaczej przeciwko opini usługodawcy.
    Użyłeś słowa katastrofa - masz na myśli potencjalną sytuację zagrożenia
    życia i zdrowia? O ile dobrze zrozumiałem, w opisywanym przypadku, skutki
    takiego a nie innego montażu spowodować mogły jedynie jakieś straty
    (roszczenie cywilne) a nie zagrożenie bezpieczeństwa (odpowiedzialność
    karna).

    --
    Marcin