  • 21. Data: 2006-07-15 14:51:08
    Temat: Re: zjaralem siasiadowi choinki , moge sie jakos wybronic ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 16:24, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zapytaj ich o to.

    :)

    > generalnie oni biorą zawartość kosza, bo za to płacisz, a nie to co obok leży.

    No właśnie - dlatego zaznaczyłem że jak zostawiam ŚMIECI obok kontenera to
    biorą bez problemu - choć nie muszą i nie mają obowiązku. Zakładam że robią
    to dlatego iż co 2-3 tygodnie zostawiam im 3 browarki w reklamowce :)
    Ale pomimo browarków - zostawili mi te tujki. Zapytać ich nie mam za bardzo
    okazji - oni odbierają śmieci jak mnie nie ma.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 22. Data: 2006-07-15 16:57:27
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Co tylko oznacza, ze 605 osob sie myli :P

    Myli sie tez 10200 osob w słowie chamulce :) :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 23. Data: 2006-07-16 08:55:35
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > Ale pomimo browarków - zostawili mi te tujki. Zapytać ich nie mam za bardzo
    > okazji - oni odbierają śmieci jak mnie nie ma.

    Browarków zostawiłeś za mało. A to, że biorą dodatkowe śmieci za
    browarki to jest działanie przeciw zatrudniającej ich firmie oraz po raz
    kolejny świadczy o Twoim cwaniactwie.
    Agaton

  • 24. Data: 2006-07-16 12:58:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 lip o godzinie 10:55, na pl.soc.prawo, Agaton napisał(a):

    > Browarków zostawiłeś za mało. A to, że biorą dodatkowe śmieci za browarki

    Nie nie - nie napisałem że zostawiam tym ludziom browarki za branie
    NADMIAROWYCH śmieci - to się zdarza SPORADYCZNIE.
    Zostawiam im browce tylko ze PRZYSŁUGĘ ze sami sobie otwierają furtę do
    ogrodu i wyciągają z ogrodu kontener. Cała reszta jest zgodna z umową i za
    to PŁACĘ FAKTURY firmie.

    > to jest działanie przeciw zatrudniającej ich firmie oraz po raz kolejny
    > świadczy o Twoim cwaniactwie.

    Nie zgodzę się z tWOIM(*) zdaniem.
    Płacę rachunki regularnie i nawet przed terminem ich płatności.

    Moja, tWOIM(*) zdaniem cwaniatość polega na tym iż UZGODNIŁEM z firmą
    telefonicznie że przekazuje im klucze z ogrodu by mi KTOŚ nie zwędził
    kontenera (który jest własnością MPGK - ja go tylko dzierżawię za opłatą!)
    sprzed nieruchomości po opróżnieniu przez MPGK.

    Nie rozumiem tWOJEGO(*) ataku na moje postępowanie - ja tylko odwdzięczam
    sie za PRZYSŁUGĘ którą świadczą obcy mi ludzie. JEDNOSTKOWO zdarzyło sie że
    miałem ponad gabarytower śmieci które zabrano mi z miejsca obok kontenera.

    > Agaton

    To chyba wszystko wyjaśnia.

    (*) wielkość liter CELOWA !!!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 25. Data: 2006-07-16 16:04:10
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Myli sie tez 10200 osob w słowie chamulce :) :P

    Chamulec to taki większy cham.

  • 26. Data: 2006-07-16 17:04:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 15:51:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Drzewa w tym wypadku jest odpadkiem. Poczytaj ustawę o odpadach.
    I co tam znajdę, że drewno OPAŁOWE jest odpadem?
    Tak jak węgiel, benzyna itp., tak?

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2006-07-16 18:05:05
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > miałem ponad gabarytower śmieci które zabrano mi z miejsca obok kontenera.

    To wszystko, o czym teraz piszesz nie wynikało z tWOICH (*),
    wcześniejszych wypowiedzi. Można było to tak zrozumieć jak zrozumiałem.
    Jeżeli mam nadmiarowe śmieci to idę do firmy i uzgadniam, że są
    dodatkowe, płacę i jeżeli nie zostaną zabrane to dzwonię i pytam się
    dlaczego.
    Nie było moją intencją obrażanie Cię, ale tak wyszło z tWOJEGO (*) pisania.
    Przepraszam. Agaton

    To chyba wszystko wyjaśnia.

    (*) wielkość liter CELOWA !!!

  • 28. Data: 2006-07-16 18:43:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    poreba [###d...@p...com.###] napisał:

    > I co tam znajdę, że drewno OPAŁOWE jest odpadem?

    Opałowe nie. Ale podejrzewam, że on tam drzewa opałowego nie spalał, a
    patyki poodcinane w ogródku.

  • 29. Data: 2006-07-16 19:16:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 16 Jul 2006 20:43:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Opałowe nie. Ale podejrzewam, że on tam drzewa opałowego nie spalał, a
    > patyki poodcinane w ogródku.
    ... on tam ... spalał ... patyki poodcinane w ogródku na opał.
    Jak udowodnić, że było inaczej?
    BTW "drewno opałowe" jest wycinane w lesie raczej nie po to, by na opał
    służyło, wycinka ma na celu (podobnie jak w ogródku) co innego.

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2006-07-16 19:54:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    poreba [###d...@p...com.###] napisał:
    > ... on tam ... spalał ... patyki poodcinane w ogródku na opał.
    > Jak udowodnić, że było inaczej?

    Bo nie spalał tyego w celu opałowym. Zresztą, jeśli tylko w razie problemów
    zdołasz przekonać sąd ...