    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Mon, 8 Oct 2007 21:24:13 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 8 Oct 2007 18:14:17 +0100, Ls napisał(a):
> [...]

    Czyli durne prawo powinno zostać zmienione. Jeśli policjant ma możliwość
    zweryfikowania uprawnień kierowcy, to równie dobrze powinien mu wydać (razem
    z mandatem, rzecz jasna - odświeży pamięć) kwitek uprawniający do dalszej
    jazdy.

    A co do pięknej gadki o wykroczeniach - skoro policjant może puścić takiego
    Siwca który zapierdzielał jak poroniony, to równie dobrze inny może
    przymknąć oko na człowieka który najnormalniej w świecie zapomniał/zgubił
    dokument.

    > Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Przeciez tu nie chodzi o mandat,
    > ani o to ze gosciu nie mogl dalej jechac, tylko o to ze gliniarz na sile
    > sprzatnał mu samochod na parking mimo ze juz ktos po ten samochod jechal.

    A to już swoją drogą, bo to zakończenie historyjki już było totalnym
    przegięciem ze strony bandyty-policjanta.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004